tisdag 4 december 2012

Tävlingen avslutad

Den här sjalen har stickats av AnnJessica,och kommer att vara priset du kan vinna..
om du är med i tävlingen..

Tävling!

Hur många år har Marita varit hemma-mamma?

Skriv bara in svaret i kommentatorsfältet i inlägget
så är du med i utlottningen!

Tävlingen pågår i två veckor,och vinnaren meddelas här på bloggen.

Sjalen är en Moebius-sjal, en vriden sjal. Garnet är "Drops Delight" i färgen 12 (regnbåge). Den är stickad i mosstickning och med partier av hålmönster. Beskrivning kommer snart här på bloggen! Då visar jag också en fest-variant av sjalen som jag tänkte ha på nyår. Med glitter och paljetter.

Nu är tävlingen avslutad, och vinnaren är Frida Olsson!
Kontakta mig så jag får skicka sjalen!
Kram

3 kommentarer:

  1. Nu har jag lagt upp mönster på den här sjalen och bilden på fest-sjalen i samma mönster på vår blogg:
    http://forsnashemmanshantverk.blogspot.se/

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. JAg har mailat dig från min hotmail adress. Tror det var jag som vann. Undrar bara om du fått mitt mail?

    SvaraRadera