fredag 28 december 2012

Tidiga tysta mornar

Jag älskar verkligen mina morrnar. Lugnt, tyst och mörkt. Endast jag och nyhetsmorgon, och ibland(som idag) en tvättmaskin som bullrar lite. Jag har ca en timme på mig tills Vega vaknar, och sen kommer dom en efter en.
Zacke har följt med pappa på jobbet idag, men resten är hemma.
Vi ska städa idag, jag ska lite smått börja ta bort tomtar , vet att jag borde vänta men jag blir ju såå less. Nu vill jag bara rensa bort allt! Nu ska det ju planeras för odlingssäsong!! Har på tal om det börjat glutta mot fröpåsarna i samlingen....Chillisarna och pelargonerna är först ut.....

AnnJessica på Forsnäs Hemman  har lagt ut en fin bild på lök-krukan hon fick av oss. Roligt att få ge bort julklappar som blir uppskattade. Och titta på vitlökarna hon har odlat! Wow!!!

Kram så länge,
Mita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar