lördag 5 januari 2013

Datastrul IGEN

Att det alltid ska vara något jävla strul med datorn!
Helt plötsligt är knappen borta, som gör att jag kan hämta bilder från datorn, har alltså inte tillgång till en enda bild! Jävla skit, jag hatar när det inte funkar! Det ska bara göra det!
Lägger in en gammal bild från bloggen som får representerar det otroligt vackra vädret vi hade igår. Kallt var det, men såå vackert och uppfriskande! Jag Meja och Vega gick runt byn och tog flera riktigt fina bilder.
Ett utav mina löften det här nya året är att ta bättre hand om mig själv, så det kändes riktigt bra att promenera lite.

Min Anton fyller år idag, 15 år. Grattis min fina duktiga och hjälpsamma Anton. Du är genuint snäll och har hjärtat på rätt ställe, en egenskap du ska vårda mitt barn!
Älskar dig!

Jag känner mig trött idag, fick några riktigt bra rader skrivna igårkväll, som jag dessutom tog med mig i drömmen. Vaknar ff om nätterna av drömmarna.

Ante och Zacke skruvade i garaget hela kvällen, och en bit in i natten, och fortsätter idag.
Nu är jag så jävla förbannad så jag måste avreagera mig på något!
Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar