torsdag 3 januari 2013

Politiker ämne?

Det är kyligt ut idag,-15 och snön ligges som glasyr över dom nakna trädkropparna. Jag är glad över att sitta i vardagsrummet där fläktelementet blåser ut varm luft.

Zacke har följt med Ante på jobbet i skogen idag. Johan funderar på att åkta tillbaka till Umeå imorgon.
Tråkigt, nu när man vant sig att ha honom hemmavid igen.

Jag funderar på att ge mig in i politiken. Vore inte det något? Känns som att det skulle passa mig.
Ska läsa på lite och se om det är något som passar...

Manne är på väg ut för att köra miniskoter med storebror, Moon har just kommit på charmen med att virka mormorsrutor och Meja har kommit in från hästarna. Vega har lagt sig för att sova lunch.

Själv väntar jag besök av grannen så nu ska jag fixa lite till dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar