måndag 7 januari 2013

Julen ut och snart vårbruk!

Jag hade sett fram emot en ute dag idag, med lite blidare väder än  -15. Blir så kallt för Vega att vara ute.
Zacke har följt pappa på jobbet idag me, och Moon håller sig borta hos kompis tills ikväll. Meja och jag ska ha en tjejdag idag, vilket innebär att hon målar mina naglar, vi ritar och myser. Så gott det nu går med Manne och Vega i hasorna.

Idag åker dom sista julgrejerna bort, julgardinerna i vardagsrummet och dom vackra småstjärnorna i fönstret.
Det ska bli skönt när allt är borta, och jag får fokusera på våren och alla vårbestyr. Fröerna står redan framme på skrivbordet och lite nu och då tar jag fram dom bara för att titta.
Pojkarna har faktiskt redan burit in en jordsäck i garaget för upptining!
Snart så!

Kram så länge!
Mita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar