måndag 28 januari 2013

Lättroad!

Hästryggarna är vita av ett tjockt lager snö. Det har snöat dom närmaste timmarna och hunnit komma en hel del.
Vega sover, jag har Manne hemma idag som vaknade imorse med växtvärk. Zacke är hemma sjuk-förkyld.
Det börjar bli mycket nu. Det släpper liksom inte taget...alla baciller.
Jag sitter med ett blankt worddokument framför mig och tanken va att jag skulle skriva en ny presentation idag. Men just idag visade det sig vara skit svårt och totallåst. Vad ska jag skriva? Hur ska jag beskriva mig själv?
Borde ha någon som gör det åt en  istället, så mycket lättare!
Min bärbara dator har gått i graven, och tillfälligt har övervåningens tonårsdator hamnat här hos mig. Satan massa skit på- det blinkar och varnas om vart annat,och inte en bild har jag. Ska kolla om det finns någon chans att rädda datorn annars måste jag faktiskt ha en ny. Hur nu det ska gå till. Sponsor??

Jag är snart färdig med den stora trekantssjalen, den går ju ruskigt fort att göra om tiden bara finns att sitta ner.

Jag möblerade om i köket igår.
Skönt va det. Att det blev lite nytt. Det behövs verkligen inte mycket för att underhålla mig just nu.
Jag inser det!

Mita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar