fredag 22 mars 2013

Fuck#cancer

Vad frustrerad jag blir (och Vega ) när Vega står och pekar,gnäller och gnyr, och jag förstår  inte vad hon vill . Man prövar med allt men inget är rätt liksom . Lite så är det just nu. Manne och Meja är lediga idag, vädret är kanon så vi kan nog vara ute en del idag. Hönorna har börjat få gå ute fria en stund på Dan, för att sedan värma sig under värmelampan.
Hästarna har snart ätit upp den här bilen oxå, så snart måste mannen hämta ny.
Jag har en del måste att göra idag...fort hoppas jag så vi kan vara med hästarna, bara jag och Meja .
Jag har ju lite problem med andningen på nätterna, ska in på lungröntgen den 10:onde . Blir alltid ångestladdat. Men just idag väljer jag att inte böja mig för den skiten ,utan ska må bra.

1 kommentar:

  1. Vilken härlig bild på vega å meja:-)
    Förstår din oro. . Men jag hoppas å tror att det kommer vara bra! ! kramar om/sara

    SvaraRadera