torsdag 7 mars 2013

Torsdag morgon

Jodå. Jag är kvar.
Huset sover, och endast husmor är vaken.
Kaffesugen till tusen! Trots att det är Torsdag idag känns det helgigt. Kanske för att sonen med flickvän kom hem igår, och han kommer ju annars på helger...
Konstigt är det. Att se min lilla lilla J med tjejen. Roligt...men skumt och mysko.
Är det verkligen en hel evighet sen jag va 16 år?  Inte för mig, jag menar minnena känns ju relativt klara. Men i tonåringarnas ögon har man ju typ aldrig upplevt det just dom gör/ går igenom.
Och Thank god för att min tonårstid är över. Det tycker nog samtliga inblandade oxå!:)
Sportlov har vi den här veckan, och ungarna kör skoter från tidig morgon till sena kvällen .
Idag va tanken att vi skulle ut o h grilla hamburgare, då det skulle bli strålande sol. Men vi får se vad som händer.
Moon är i Forsnäs hos Vegas gudmor AnnJessika. Men ska komma hem idag.
M+M funderade på att åka till granliden idag, men dom ändrar avfärdsdag några gg varje dag!
Jag ska baka tunnbröd nu i veckan, skit länge sen jag gjorde det känns det som.

Kaffe och nyhetsmorgon, det är grejer.
När övriga sover vill säga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar