tisdag 23 april 2013

Brist på idéer....

Gomorgon ,
Har sprungit runt nu på morgonen och pyttsat på med vatten på alla plantorna , och det har blivit en del nu kan jag meddela.
Vega vaknade alldeles för tidigt imorse och tar sig nu en powernap på soffan.
Övriga barn är på skolan idag, och det känns som om förkylningen börjar ge sig.
Jag ska in med krönikor nu i dagarna och har inte riktigt klart för mig vad jag ska skriva om....förslag ?:)
Ha en bra dag idag vänner.
Den kommer aldrig igen!:)
M

1 kommentar:

  1. Såg ditt reportage i vk och kände att jag måste titta in och se hur du mår!

    Livet är inte rättvist och jag kan bli förbannad
    över att vissa ska drabbas så hårt!

    Jag hoppas verkligen att du får all hjälp som är möjligt och att de ordnar upp sig till det bästa!

    Gillar skarpt att du skriver så öppet o utan krusiduller:)

    Kram på dig!

    SvaraRadera