lördag 20 april 2013

Det är en bra dag idag.

Tänk att jag behöver bara vara vaken i några minuter för att veta om det är en bra eller dålig dag . Humör mässigt menar jag.
Idag är det en bra dag, och i och med det så blir ju dom mest tråkiga och jobbiga sysslor ganska ok att göra.
Fint väder verkar det bli oxå, fast blåsigt.

Jag väntar ju på att få höra lite kommentarer på reportaget i Vk idag, jag har inte läst vk än, och vill ju såklart veta hur vi gjorde oss (på bilderna!!) där.
Njuta nu av att se lilla Vega på bilden.

Kram så hörs vi senare!
M

3 kommentarer:

  1. Hej Marita, har läst repotaget i VK och jag hoppas verkligen att det går bra för dig i framtiden,Stark artikel.

    Mvh Stefan (Din gamla trafiklärare)

    SvaraRadera
  2. Hej Marita! Efter att jag läst reportaget i VK har jag läst hela din blogg och vad jag beundrar dig! Kan inte förstå att du hinner med allt, att vara mamma till 8 barn och dessutom sjuk. Stor heder till dig!

    Många hälsningar till dig och din familj!

    Kerstin A i Umeå

    SvaraRadera
  3. Hej Marita! Jag läste det fina reportaget om dig och din familj i dagens Vk och blev genast nyfiken på din blogg. Har läst lite och kommer säkert att återkomma. Du verkar vara en stark och öppen kvinna och en underbar mamma och skulle verkligen förtjäna något bättre än att vara sjuk. Vi får hoppas på en ljusare framtid. Många kramar till er alla.
    Jag bloggar på Vk: http://blogg.vk.se/marja

    SvaraRadera