fredag 5 april 2013

Bra dag

Idag har allt nästan känts som vanligt. Jag och Anton bakade bullar imorse,skönt att göra något med händerna. Jag sitter ju väldigt mkt nu så en.del skrivade har det oxå hunnit bli.
Förutom min original familj , så har jag en del väninna och hennes barn boende hos oss ,vilket underlättar en hel del. Utan henne skulle allt blivit väldigt tungt.
Alla i familjen har tagit till sig allvaret i situationen och stöttar mig fullt ut, vilket underlättar såklart .

Idag kom ett paket medposten, med bla ett Eva Attling smycke . Min lillebrors namn är ingraverat, Joar. Han gick bort i somras . Jag min syster och mamma har ett varsitt. Känns bra att bära hans namn runt halsen.
Kram M

2 kommentarer:

  1. Så otroligt fint!!
    Har försökt ringa dig flera gånger.... fel på telefonen el. nytt nummer el. vad.
    Ring mig så vi kan ses till veckan.
    kram Görel

    SvaraRadera
  2. Tittade in här på din blogg av en slump. Så mycket du har gått och får gå igenom. Det är ofattbart hur orättvist livet kan vara! Skönt att du har en stor familj och goda vänner som finns med och stöttar. Blir också väldigt ledsen över att läsa att din bror Joar gått bort. Inte bara för att jag själv förlorat en bror och vet vilken ofattbar sorg det är utan också för att Joar var min allra första "kärlek". Hade så gärna läst att han haft det bra...Har fortfarande kvar lappen där jag skrev upp alla de gånger som du berättade att han hälsade till mig.
    Skickar en stor styrkekram till dig, vackra och starka kvinna!

    SvaraRadera