tisdag 9 april 2013

Tisdag morgon

Vega har somnat i soffan efter att ha röjt sedan halv åtta. Hon behöver en liten pokwer napp så här på morgonkvisten.
Kollar som brukligt på  nyhetsmorgon där dom diskuterar torrshampoo. Vad är det?! Blir svårt sugen på att testa.

Jag har klippt luggen nu på morgonen .
Det blev kort.
Det blev inte bra.
Jag vet inte varför jag håller på så, att klippa mig själv osv, men det är bara det att jag blir så het på gröten så det ska ske på en gång liksom.. Orka vänta på en frisör tid.
Jag har inte sovit helt hundra natt och det börjar redan kännas av..som tur är så är vän kvar och hjälper mig,(jodå min karl finns oxå här, men det är alltid bra med extra händer )

Jag återkommer med en sned lugg bild:-D
<3 M

1 kommentar:

  1. Ha, ha, känner igen saxsyndromet!!!! Händer här i andra ändan av Rönnäs ibland också :)

    SvaraRadera