måndag 13 maj 2013

Dimma över Malgomaj .

Så makalöst grått och trist ute. Dimman ligger tät över Malgomaj och nu har den krupit sig upp över länderna.
Jag va ute en stund igår. Solen värmde när den visade sig, trots det så slutade det men att jag blev sur och ledsen , gick med bestämda steg in och la mig. Svettades och enormt ont i armen ,utan att jag gjort nånting .
Familjen gav hästarna en större hage och snart måste hönsgården byggas, för nu när dom är lösa är dom verkligen i hela Rönnäs.
Bilden visar påbörjad tunika eller tröja, i underbar chock rosa :))

Marita

1 kommentar:

  1. Godmorgon! Jag blir orolig när du skriver att du har ont i armen utan anledning Mita. Det kan höra ihop med andra saker så din läkare bör nog få veta det ganska så omedelbums! Kram från västra kusten där solen skymtar nu!

    SvaraRadera