måndag 3 juni 2013

Nyhetsmorgon

Det blir ju mindre tv tittning så här på sommaren , men vissa saker kan man inte vara utan, och Nyhetsmorgon är en av dom.!

Nu har hästarna åkt, och från att ha haft ångest över att jag inte rört på dom tillräckligt , fick jag ångest när dom åkte, för att jag tagit fel beslut , är jag nu helt ångest-fri!!:)
Det känns så bra! Inget dåligt samvete(över hästarna iaf!) en otrolig lättnad, trots att jag en gång hade en vision kring hästeriet, är det bara att inse att jag hinner inte allt, och i dags läget kommer hälsan först. Och familjen såklart .

Vi har ju haft några plågsamt varma dagar, och idag regnar det duktigt utanför fönstret....spelar ingen roll vad det är för väderslag så ska det gnällas lite. Från mig iaf.

Kram så länge!
Marita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar