torsdag 6 juni 2013

Vacker kväll...

Sitter ute på altanen och väntar på grillat. Man har så fullt upp med allt runtom så middagen blir alltid så sen vackra kvällar.
Jag  har strosat runt här ute , samt tok möblerat inne i kök och tvrummet ....helt galet va chili plantorna tagit över mitt liv. Dom är överallt....
Jag har placerat en av kökssofforna i tvrummet helt. Sant. Visar sen.
Men..det jag skulle komma till är att jag blir så snurrig vid hastiga rörelser. Like a Old person. Lite så. Mitt främsta samtalsämne med människor nu förtiden är ju min hälsa.
Just nu känner jag mig så tacksam för barnen, och deras fina flickvänner. Jag saknar er oxå. Ante...jag är så dålig på att berätta hur bra du är. Du är bäst. Jag älskar dig:))
Ibland händer det något som får en att känna efter lite mer, man blir sentimental och vill bara att alla ska känna sig älskade . Lite så nu.

Ja...och hästarna är borta. Bägge två.

Förövrigt trivs jag förträfligt i tröjan från granliden , den turkosa jag har på mig. Från 1983 kanske. Men Jävlar så skön.

Kram
Marita

1 kommentar:

  1. Hej på dig Ser att du sålt hästarna :( Om du har kvar western sadeln skulle jag gärna låna hem den å pröva på hästen jag har nu
    Hoppas att du mår bra idag :) tänker ofta på dig Kram Carina

    SvaraRadera