söndag 7 juli 2013

Det börjar lugna sig efter en hektisk dag. Alla storbarnen hemma, med tjejer, och vilka tjejer sen...<3
Vi har nämligen ätit palt idag,så även farmor och låtsas farfar va  här.
Jobbigt med allt slit, som nu resulterat i att jag är nästintill utslagen ..men ack så värt! Skulle göra om det anyday.
Vänstra armen är ff i vägen, och jag skaver mot Pacemakern och deffilibratorn så jag får skitont,,och asfula blåmärken .
Fast man kan ju vända på det och tänka att jag lever..inte helt självklart.
Nu skäms jag över att jag gnäller över skit saker.

Jag har en stor nackdel.
Jag öppnar alltid mina armar och blir alltid känslomässigt engagerad i andras vad det än må va.
Jag ger, ger, ger, och sen blir jag blåst när jag inser att alla inte är sådana som jag.
Så....jag bestämde mig för att stänga dörren lite. Till att börja med.

Samtidigt som allt detta snurrar så får det mig att vilja skriva mer, jag har definitivt fått nya idéer och gett mina karaktärer specifika drag....som jag inte skulle ha kommit på annars.
Det tackar jag för!:).

Jag bakade igen i torsdags, gick lika bra som första gången.

Nu tror jag det är sängen som väntar.
Kram på dig kära läsare,
Även du som läser med dömmande och helt ovärda intentioner.

Mita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar