måndag 1 juli 2013

Värme,klagosång och Ernst

Det blev så varmt ute i Jordgubbslandet så nu har jag kapitulera....
Familjen är borta  en stund och egentligen borde jag göra.något nyttigt , men jag orkar bara inte.
Ett liten handikapp med Pacemakern och deffilibratorn är att jag har svårt med vissa rörelser med vänster arm, det skaver och dosan är.i vägen.
Fast det är ju jävligt lite att klaga om...med tanke på allt annat.
Och med tanke på vad som kunde hänt.
Jag tar tillbaka det där.
Jag mår bra!
Har ju till och med bakat tunnbröd igen.

Ungarna smällde upp tältet igår, men sov inne natt, lite läskigt för dom små att sova ute!

Det har varit så mycket grejer runt mig den senaste tiden, och jag känner hur mycket jag verkligen behöver den kraft som jag bara kan få här hemma, av familjen.  Det känns bra att stänga ute allt annat!

Nämen nu ska ju Ernst laga mat, mitt på dan!
Det går ju före allt!!

Mita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar