torsdag 8 augusti 2013

Ingenting förvånar längre.

Jag har så många olika känslor i kroppen idag så jag har svårt att beskriva och bena ut dom.
För typ två år sedan gjorde jag en " kon " alltså tog bort cellförändringar på livmodertappen. Man tyckte att ingreppet gått bra och att man fått bort allt. Sen går man ju på återbesök.
Och idag, ca två månader efter ett sådant återbesök ringer telefonen och jag får veta att man hittat förändringar ingen. Så nu har jag en akuttid och ska göra en grundligare undersökning och provtagningar.
Det är ju underbart. Att jag inte själv kom  på att just det här kunde väll ta och blossa upp. Nu. När allt annat är så lugnt och fint menar jag.
Lam kände jag mig efteråt.
Det är konstigt ,att alltid när ngt sådant här händer så blir jag as trött, alltså så trött att ögonen svider och jag kan sova sittande. Man ska ju aldrig ta ut ngt i förväg. Men seriöst, vad är oddsen för att några positiva besked ska komma?. Inte höga du!

Jag kunde iaf känna glädje  när männen, och Meja, kom hem med 10 l hallon. Va rik man blir då!
Jag önskar att tingeling kommer och sprider lite styrka och hopp över oss i familjen inatt .
Ingenting förvånar mig längre, plötsligt händer det:)!

Mita.

5 kommentarer:

  1. Mina tankar går till dej, och hoppas innerligt att detta elände får ett slut, så att du får lite ro i din själ! Kram/K

    SvaraRadera
  2. Har tänkt på dig många gånger i sommar. Ska det aldrig ta slut? Kramar till dig och önskningar om att allt ska gå bra.
    Kristina

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig och ber änglarna beskydda dig och din familj. Jättekram!/Maja S

    SvaraRadera
  4. Tänker på dg och hoppas på goda besked!

    SvaraRadera
  5. Du är allt för mig du har en så fantastisk. Blogg älskar dig

    SvaraRadera