söndag 6 oktober 2013

Stöd Rosa Bandet- Utlottning

Vår synjunta har gjort några super-fina stickmönster och virkmönster för att stötta Rosa Bandet. Mönster o garn finns att köpa från RA-trikå. Och en del av vinsten går till Rosa Bandet.
Klicka här för att komma direkt till Rosa Bandet-erbjudandet.

UTLOTTNING
Vi lottar ut sjalarna på bilden här under. För att vara med så skriver du en kommentar till det här inlägget och berättar om du vill ha den smala sjalen eller den breda sjalen. Tävlingen avslutas nästa söndag, den 13/10 och vinnarna meddelas på bloggen. Sen skickas sjalarna direkt till sina nya ägare som kan bära dom för att visa att dom stöder Rosa Bandet.  Enda kravet är att ni som vinner lovar att betala 25kr till Rosa Bandet!


Vill du ge din drabbade väninna en gåva? Mönstret till det här fina hjärtat finns i det Rosa garnpaketet från RA-trikå!
Vill du inte själv sticka eller virka ett Rosa Band så kan du
maila på yisca@acc.umu.se så kan vi skicka per brev. 
De vanliga Rosa Banden kostar 35 kr, de med silvertråd 40 kr och de med rocailles-pärlor kostar 60 kr. Hela vinsten doneras till Rosa Bandet!

2 kommentarer:

  1. Den breda sjalen tilltalar mig allra mest så jag önskar mig den! Och självklart skänker jag även mer än gärna minst 25:- till Rosa Bandet! :)

    Min mejl: ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  2. den breda tilltalar mig jätte mycket. skänker pengar till rosa bander varje år och ofta till canser fonden

    Mail uhlgren@gmail.com
    kram

    SvaraRadera