fredag 8 november 2013

Åh , Du Vinterland, nu är du här.....



När man ser sådana här vackra bilder på vintern så känns det ju inte så pjokigt med vintern ändå., fast jo..fy 17 va jobbigt med den annalkande vintern.
Jag bor verkligen på fel ställe, eftersom det finns ett litet litet problem....jag avskyr vintern.

Umeå nu då...jag blev inlagd och skulle op dagen efter, fick genast på mån träffa mina läkare, och vi var ju inte helt överens . Jag ville inte op och chansa till´såret  läkt. Men det ville herrarna,
Jag gick med på att göra mig op-klar tills tisdag morgon, om jag fick träffa herrarna igen,
Det fick jag. Vid det här laget hade hjärt ultraljudet kommit och även det visade vilken nytta pacemakern gör.
Så....Mr Folke meddelade då att vi avstår operation och provar blodförtunningsmedecin ist.
Där satt jag skrubbad från topp till tå och det va en sån lyckokänsla.
Det känns bra det här tycket jag!


Ska jag ha lugg eller vad?

Marita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar