måndag 16 december 2013

Det går fort nu....

En vecka kvar nu bara,till julafton. Alla förväntningar,som man förhoppningsvis kommer kunna infria. Som vanligt i iallafall i det här huset händer allt dagarna före. Jag pratar kaos, panik, frustration, ångest . Och förutom det så är det skinkan, gravlaxen och uppesittarkvällen. Jag har absolut blivit bättre på att jula på mitt eget vis, om man jämför med för några år sen.
Jag vill att vi är tillsammans, äter gott och har det bra.
Sen....på typ annandag kan vi gå vidare. Då är ju lixom julen över och förbi!
Det blev lusse bak ihelgen,jättegoda , och jättestora :)
Slut idag såklart!
Wilma och Moa åkte hem igår(flickvänner). Helgen har gått hiskeligt fort, dagen har gått väldigt fort(antagligen för att jag och Vega lekt med petshop huset heeela Dan....hon tröttnar inte!
Kram<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar