tisdag 31 december 2013

Smycken

Jag fick så många vackra smycken i julklapp så jag vet inte hur jag ska hinna använda alla ! Tack för dom här Sol-therese!
Ellen Degeneres på tv och idag ska det städas . Vi blir bara hemma ikväll, men vi har lite rutiner kring det oxå.
Alla ungdomar är faktiskt inte uppe än. Sjukt- jag vet.
Dags att vaaknaa .....vi ska STÄÄDAA !

Gott nytt år önskar jag dig.
För egen del hoppas jag innerligt att det bli bättre än 2013.

Kramar Marita.

Nån frågade  om instagram , mitt namn där är ju maritaebervall . Inte mycket fantasi i den här holken !:)

3 kommentarer:

  1. Gott Nytt 2014 till er också från oss i andra ändan av byn!!! Håller tummar och tår för att 2014 blir ett bättre år!!!! Krama om hela ungskocken och ta ett tag om gubben också! Kram till dig från mig!!

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År till er alla där på " öddn"

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År till er alla där på " öddn"

    SvaraRadera