tisdag 11 februari 2014

Mormorsrutor , terapi?

 Jag blir seriöst galen när jag ser hantverk i glada färger och roliga mönster. Mormorsrutor:vad vore livet utan dig?
 Bara kreativiteten stoppar dig. Mormorsrutor va det jah........


Mitt liv vore då absolut mycket tråkigare utan dessa mormorsrutor, som jag lägger på hög, testar olika varianter, färg och storlek.
Kul när man väl lärt sig.

Jag har varit bortrest i några dagar, och kom hem igår.
Jag har levt ett både hektiskt och mellan varven väldigt lugnt.
Det finns mycket att skriva om resan, men jag får ta det eftersom. Det kändes iaf plågsamt att lämna,jag kände mig nära Joar på ett sätt jag inte kan göra här. Sov i samma soffa som han alltid sov i ,använt glasen han drack ut ,gått på samma knarriga golv. och gått upp och ner för trappen ner till porten.
Det kändes jobbigt, samtidigt som det va så skönt att känna hans närvaro så tydligt.
rs


Marita 2014- endast begagnade kläder! alltså second hand, och utrensningar från goda vänner.
Skulle du våga?


Kram på dig,
Marita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar