lördag 1 mars 2014

Högkänsliga jag!

Ser ni som jag vilka härliga färger jag jobbar med just nu. Nu behövs färg! 

Det snöar lite ute, +3 grader.
Två utav barnen är sjuka, Vega blev det idag, feber och allmänt hängig. Jag tycker så synd om dom små liven när dom är sjuka,man vill ju bara byta plats med dom. Hoppas det går fort ut huset så vi får ett hyfsat sportlov vi med.Vi har ju planerat in massor!

Plantorna växer så det knakar, jag springer och byter plats och vrider hit och dit så alla ska få del av ljuset. Allt styrs av ljuset.
I alla högsta grad jag själv, som är en högkänslig människa. Bra och mindre bra kan man säga.
Jag skulle gärna vilja vara utan mina djup analyser av egentligen väldigt oviktiga skitsaker som skitmänniskor som drar ner mig istället för att lyfta upp mig, boosta och ge massor av kärlek!
Tur är väll att när man börjar komma upp i min ålder så är det ju lättare att avgöra vem som är vad......Ja, analysen av detta blev då att jag måste släppa taget fortare och lättare, och bara move on! Fortsätta, utan att stanna och gräva ner sig.
Ibland är jag avundsjuk på människor som inte är hkänsliga, verkar lättare att ta sig framåt, då menar jag i allt. Men jag trivs och kommer såklart mycket bättre om dom hkänsliga människorna som passerar i mitt liv.

Kram Marita




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar